Fans Buy ANYTHING THEY WANT Buying & Trying Every Vat19 2 days ago   24:00

Share
DOPE or NOPE
10 Easy Science Tricks That'll Impress Your Friends! ➡ https://ufl.ae/videow/24tcS6w_oD0&j=350i
Unboxing 10 Products That Our Fans Told Us To! ➡ https://ufl.ae/videow/cd__8pbafPs&j=586i


Today's video is all about our fans! That's right, it's ALL about YOU GUYS! We posted a poll on our Instagram story which allowed you guys to enter a contest and submit any product you wanted us to buy and...oh boy, there were some cringy products, lol. Today's video is also very special for it was David's wish to come meet the Hi5 family and unbox some products with us! Thank you to the Make a Wish Foundation for allowing us to make his wish come true. Let us know in the comments down below what product was your favorite and if you have any products that you'd like us to unbox, send them to us via Instagram/Twitter (links below). Let the shenanigans begin!!


TWITTER ➡ https://twitter.com/Hi5DopeorNope
INSTAGRAM ➡ https://www.instagram.com/hi5dopeornope


If you want to watch videos from Hi5 Studios, consider checking out these awesome videos by other channels in our network!

Battle Universe ➡ https://ufl.ae/videow/boxdffo49TQ
Get Good Gaming ➡ https://ufl.ae/videow/GJSI92T_6pK
REKT ➡ https://ufl.ae/videow/cPpCPL-l-cm&j=3i
Totally Trendy ➡ https://ufl.ae/videow/zZ3O8kXzcvU
MailFootballSoccer

Comments 6127 Comments

Clayton Monks
I know how to poop and pee at the same time
makena robar
It took me 5ever to find the video with the Zeus replica
Chastity Lee
So was it making anybody else disturbed that they kept saying hiimkelly wrong cause it pronounced hi I'm Kelly or was it just me 🤔🤣🤣🤣
w47willrise ?
I love when the Hi5 crew brings fans in to their videos. Plz more.
JeremieWTF
its stefan galaxy!
The Dingiest Carpets
13:10 Minecraft cave sounds
JoshuaJosh99
@joshuajosh99_yt:So cute since I'm not can u plz help me and like all my vids and.follow I'll do u back for sure
Ocho Oyta
Wtf
retro Mills
I didn't know dope or nope fans were retarded.
simon barter
No mathious yoh have a girl's t-shirt on?
Swinno96
80k likes come on guys
Sandy Eu
SOOOO CUTE OMG, this touched me so much !!! 😊😊
Black sheep
"Matthias i think you just spanked a man..." Me: wait what?
Gaming with swaggy
I want to keep this setup I don’t like the just Matthias setup I like everyone around the camera
Ophelia snow ❄️
#DopeShoes
Dope or nope I rate you DOPE
Samantha Kammerer
What does a flex mean??
Kawaii Vlogs
"make sure you grab a friend and watch..."
Me: bUT wHAt IF yOu dONt HaVE fRiENdS?!?
Achi Jack
Can anyone tell me why they aren't uploading like to buy ?
I_S_W_E_T _Defaults
19:50 you should have gave tanner chocolate
LifeWithNikki
It's funny how none of them even mention that the water phone thing is literally $300!! LOL.
Add Reply

Buying & Trying Every Vat19 Fans Buy ANYTHING THEY WANT 2 days ago   24:00

Share
Unboxing a GIANT Amazon Return Crate Full of Tech Gadgets! ➡ https://ufl.ae/videow/rei3dvMrKFm&j=318i
9 GIANT Products that Actually Exist! ➡ https://ufl.ae/videow/17bNYjkZIcQ&j=815i


Today we put an end to the question we've all been asking ourselves... "What's the difference between all of VAT 19's Mystery Boxes?" Welp, we got the answer for ya because we bought not just one but ALL OF THEM! Join us as we unbox these products rapid fire style and rate them DOPE or NOPE! Have you seen a mystery box that you'd like for us to review? If so, comment the name of it down below or send the link on our Instagram and Twitter!


TWITTER ➡ https://twitter.com/Hi5DopeorNope
INSTAGRAM ➡ https://www.instagram.com/hi5dopeornope

If you want to watch videos from Hi5 Studios, consider checking out these awesome videos by other channels in our network!

Battle Universe ➡ https://ufl.ae/videow/TDo6ZKLzNpC&j=20i
Get Good Gaming ➡ https://ufl.ae/videow/Oy8eOfFivRO
Totally Trendy ➡ https://ufl.ae/videow/LO337iCSRdK

Related Videos